معاون وزیر صنعت: یک‌هزار و ۸۱۱ واحد صنعتی راکد کشور به مدار تولید بازگشت

معاون وزیر صنعت: یک‌هزار و ۸۱۱ واحد صنعتی راکد کشور به مدار تولید بازگشت

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: پارسال و با حمایت دولت سیزدهم، یک‌هزار و ۸۱۱ واحد صنعتی راکد کشور به چرخه تولید بازگشت.   به گزارش پایگاه خبری اهواز نو ، فرشاد مقیمی که آیت‌الله رئیسی را در دور دوم سفر استانی به مازندران همراهی

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: پارسال و با حمایت دولت سیزدهم، یک‌هزار و ۸۱۱ واحد صنعتی راکد کشور به چرخه تولید بازگشت.

 

به گزارش پایگاه خبری اهواز نو ، فرشاد مقیمی که آیت‌الله رئیسی را در دور دوم سفر استانی به مازندران همراهی می‌کند روز پنجشنبه افزود: هدفگذاری امسال این وزارتخانه نیز افزایش ظرفیت تولید واحدهای صنعتی و بازگشت یک‌هزار و ۹۵۹ واحد صنعتی راکد به چرخه تولید است.

وی ادامه داد: سال گذشته سه هزار و ۲۰۰ واحد صنعتی کشور افزایش ظرفیت داشتند و امسال نیز افزایش ظرفیت تولید سه هزار و ۶۰۰ واحد صنعتی دیگر در دستور کار قرار دارد.

مقیمی گفت: نوسازی و بازسازی بخش صنعت در دستور کار قرار دارد که این امر کمک بسزایی به تداوم فعالیت واحدهای احیا شده و کاهش سهم انرژی کارخانه‌ها خواهد کرد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری اهواز نو ، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی امروز همراه با تعدادی از اعضای هیات دولت برای دومین بار در قالب سفر استانی به مازندران سفر کرد.

بهره‌برداری از طرح‌های جدید نهضت ملی مسکن، چندین طرح درمانی، فاز تکمیل آبرسانی به شهر ساری، پارک جنگلی ۵۰۰ هکتاری ساری، شرکت در جشن احیای واحدهای تولیدی راکد و چند طرح عمرانی دیگر و همچنین حضور در نشست شورای اداری، دیدار با مردم ساری و نوشهر، دیدار با علما، نخبگان و خانواده شهدا و مردم استان بخشی از برنامه‌های سفر رئیس‌ دولت سیزدهم به مازندران در دور دوم سفرهای استانی است.

سفر نخست آیت‌الله رئیسی همراه با تعدادی از وزرا و اعضای هیات دولت سیزدهم به مازندران ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ انجام شد که افزون بر دیدار با اقشار مختلف مردم و بازدید از برخی طرح‌های زیرساختی، بهره‌برداری از چندین طرح عمرانی و تعیین تکلیف تعدادی از پروژه‌های نیمه‌کاره و بر زمین مانده، نتیجه آن در نظر گرفتن ۱۷۶ مصوبه برای اجرای طرح‌های مختلف با مجموع اعتبار مصوب بیش از ۱۷۷ هزار و ۸۹۸ میلیارد ریال بود.

از پایان سال ۱۴۰۰ تا کنون افزون بر ۱۲۶ هزار و ۴۱۵ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های مصوب سفر نخست رئیس‌جمهور به مازندران اختصاص یافت که معادل ۷۱ درصد کل اعتبار در نظر گرفته شده برای این طرح‌ها است.

به استناد آمارهای اعلام شده توسط دستگاه‌های اجرایی و استانداری مازندران، از مجموع ۱۷۶ مصوبه سفر نخست رئیس‌جمهور به مازندران ۷۸ مصوبه به طور کامل محقق شده، در ۸۹ مصوبه فرآیند اجرایی طی می‌شود و عملیات اجرایی با پیشرفت فیزیکی طبق برنامه در حال انجام است و اجرای ۹ مصوبه نیز در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید

خط تولید ۲ واحد صنعتی مازندران با حضور معاون رئیس‌جمهور به بهره برداری رسید

رییس جمهور: شاهد احیای بیش از ۳۰۰ واحد تولیدی در مازندران هستیم

وزیر بهداشت: ۱.۵ میلیون بیمار خارجی برای درمان به ایران سفر کردند

اینک سید محرومان می‌آید

صرفه‌جویی ۱۰ میلیون دلاری با تولید فرآورده‌های فولادی در مازندران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.