کد خبر : 990
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 بهمن 1400 - 12:15

احتمال افزایش مرگ و میر ناشی از کرونا در خوزستان

احتمال افزایش مرگ و میر ناشی از کرونا در خوزستان

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز : شرایط سختی پیش رو خواهیم داشت. به گزارش پایگاه خبری اهواز نو ، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با هشدار نسبت به شرایط پیش رو گفت: در صورت ادامه این روند بیماری و رعایت نشدن شیوه نامه‌های بهداشتی، با شرایط سختی رو به رو خواهیم

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز : شرایط سختی پیش رو خواهیم داشت.

به گزارش پایگاه خبری اهواز نو ، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با هشدار نسبت به شرایط پیش رو گفت: در صورت ادامه این روند بیماری و رعایت نشدن شیوه نامه‌های بهداشتی، با شرایط سختی رو به رو خواهیم شد.

دکتر سرمست افزود: هنوز به پیک بیماری نرسیده‌ایم و ممکن است در یکی دو هفته آینده شاهد شدت بیشتر بیماری باشیم و تعداد مراجعه‌کنندگان به مراکز بهداشتی و درمانی، بستری‌ها و حتی فوتی‌های ناشی از کرونا در استان افزایش یابد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد ظرفیت تخت‌های ICU اختصاص داده شده به بیماران مبتلا به کرونا، اشغال شده اند افزود: با افزایش تعداد بیماران بد حال، تمام تخت‌های ICU اشغال می‌شوند و احتمالا در هفته‌های آینده شاهد افزایش موارد مرگ و میر باشیم.

دکتر سرمست ادامه داد: در استان خوزستان، بیشتر موارد مرگ و میر علاوه بر داشتن بیماری زمینه‌ای، یا واکسن تزریق نکرده‌اند  و یا روند واکسیناسیون خود را کامل نکرده‌اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افزود: در صورت ادامه این روند بیماری، ممکن است این شرایط سخت تا نوروز ادامه داشته باشد و حتی ممکن است در ایام عید نوروز کسب و کار مختل شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.