افتتاح طرح‌های آموزش استثنایی خوزستان باحضور معاون وزیر

افتتاح طرح‌های آموزش استثنایی خوزستان باحضور معاون وزیر

در سفر معاون وزیر آموزش و پرورش به خوزستان، چند طرح آموزشی در مراکز استثنایی استان افتتاح و طرح‌هایی هم آماده بهره برداری شدند. به گزارش پایگاه خبری اهواز نو،در سفر معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور به استان، دومین استودیو تولید محتوای آموزش و پرورش استثنایی استان خوزستان افتتاح شد.

در سفر معاون وزیر آموزش و پرورش به خوزستان، چند طرح آموزشی در مراکز استثنایی استان افتتاح و طرح‌هایی هم آماده بهره برداری شدند.

به گزارش پایگاه خبری اهواز نو،در سفر معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور به استان، دومین استودیو تولید محتوای آموزش و پرورش استثنایی استان خوزستان افتتاح شد.

محتوای برنامه‌های تولید شده، از طریق سامانه شاد به دانش آموزان با نیاز‌های ویژه و استثنایی آموزش داده می‌شود.

۳۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تجهیز و افتتاح این طرح هزینه شده است.

دکتر سید جواد حسینی همچنین با حضور در دبستان استثنایی طلوع، پایگاه آموز‌ش مجازی سپیده را این مرکز آموزشی افتتاح کرد.

اعتبار اختصاص داده شده برای اجرای این طرح ۱۵۰ میلیون تومان بوده است.

کاشت نخل در دبستان استثنایی رودکی اهواز و بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های دانش آموزان استثنایی از دیگر برنامه‌های معاون وزیرآموزش و پرورش در روز نخست سفر به استان خوزستان بود.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان، قرار است فردا نیز با حضور دکتر سید جواد حسینی، گلخانه پرورش استثنایی در شهرستان بهبهان به بهره برداری برسد.

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور ، تجلیل از دانش آموزان با نیازهای ویژه استان در مراسم بزرگداشت هفته ملی معلولان ، دیدار با معلمان مدارس استثنایی و حضور در شورای هماهنگی، پشتیبانی و توسعه آموزش و پرورش استثنایی استان را نیز در برنامه دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.