کد خبر : 722
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آبان 1400 - 9:19

خوزستان ارائه دهنده برترین طرح جامع پدافند غیرعامل کشور

خوزستان ارائه دهنده برترین طرح جامع پدافند غیرعامل کشور

طرح جامع پدافند غیرعامل استان خوزستان به عنوان طرح برتر کشور شناخته شد . به گزارش پایگاه خبری اهواز نو ،در دیدار با حضور سردار رحیمی معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور، ولی اله حیاتی، معاون محترم امنیتی و انتظامی استانداری و سعید فیوضی مدیرکل پدافند غیرعامل با جناب آقای دکتر خلیلیان استاندار محترم، در خصوص

طرح جامع پدافند غیرعامل استان خوزستان به عنوان طرح برتر کشور شناخته شد .

به گزارش پایگاه خبری اهواز نو ،در دیدار با حضور سردار رحیمی معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور، ولی اله حیاتی، معاون محترم امنیتی و انتظامی استانداری و سعید فیوضی مدیرکل پدافند غیرعامل با جناب آقای دکتر خلیلیان استاندار محترم، در خصوص طرح جامع مطالعات پدافند غیرعامل استان خوزستان مطالبی مطرح شد.

در این دیدار سردار رحیمی گزارشی از وضعیت طرح جامع مطالعات پدافند غیرعامل سایر استان‌ها را ارائه دادند و بر اجرایی نمودن نتایج طرح جامع استان خوزستان تاکید کرند و همچنین به انتخاب طرح جامع پدافند غیرعامل استان خوزستان به عنوان طرح برتر کشور اشاره کرد .

در ادامه دکتر خلیلیان به نقش و جایگاه پدافند غیرعامل در حوزه‌های مختلف اشاره و بر انجام مطالعات جامع و و واقع بینانه به منظور احصاء و شناسایی تهدیدات احتمالی و اتخاذ راهکار‌های مناسب در حوزه‌های مختلف تاکید کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.